laurdag 3. februar 2007

Way Too Late for the Revolution:

Min ven Steffen Hope har lete seg inspirere av tanken bak Children Way Too late for the Revolution. Så han gjorde slik eg aldri plar gjere; han skreiv ein song (Vi får sjå om han let seg inspirere av den komande blogposten om Trøndersk Meisterskaå i Korps):

Born in an age long past their desire
See them revolt with hearts on fire
Jump to conclusions
Find solutions
The children way too late
For the revolution

Revolt the parents in jealousy
Talk of power and anarchy
Live in an illusion
Fight exclusion
The children way too late
For the revolution

But no one cares about naked skin
Long ago since that was sin
Exaggerate confusions
Cheer intrusions
The children way too late
For the revolution

Steffen André Birkeland Hope

2 kommentarer:

Gunnhild sa...

Mannen som ser ut som Arne Soholt (det er forresten mange av dei rundtom!) er fraa Israel og ser ut som ein person som kunne ha vore med i bibelen. Kona hans var veldig hyggeleg :) Send meg gjerne ein mail, daa eg likar dine kommentarar og gjerne tar imot liknande i lengre form (ogsaa med kommentarar til ditt eige liv sjolvsagt!)

randi sa...

Maaarièl! Hei!

Høyre rykter om at vi skal på korpsNM i mars, og i den anledning lurte eg på om du hadde ein sofa til meg nokre få timar (rekna ikkje med so mykje søvn) natt til søndag. Eg er ambisiøs og skal reise med toget 08.35;) hihi! men du skal ut lørdag sant??
Hurra, fest og glede!

Fred ut;)