fredag 27. juni 2008

"EG ER MIN EIGEN FESTIVAL"-Ein festival.

Dette er ein invitasjon.

Eg har innsett at det er artigare di fleire vi er! Bli din eigen festival du og, og gje meg eit hint om at du vil vere med på denne festivalen gjennom kommentarar på denne posten. Det som då vil skje, er at eg legg ut ein link til din blogg på min blogg, og vi kan vere våre eigne festivalar saman! Skriv om din sumarkvardag. Legg ut bilete. Eg vil i alle fall gjerne lese om kva du har føre i sumar!

Sjå lengre ned på sida og litt til høgre, så kan du sjå resten av deltakarane!




6 kommentarer:

Charlotte sa...

"Eg er min eigen festival" eg óg!
Har jaffal STORE planer om å blogge i sommar! :)

Marièl sa...

Den e grei! Du er den fyrste offisielle festivaldeltakaren, so du får stå øvst på lista!

Gunnhild sa...

fantastisk Mariél!
Eg har nok ingen eigen blog atm, men eg skal legge deg inn i min (stadig lengre) faste daglege blogroll, og då BØR du levere ;)

Marièl sa...

eg skal freiste! Puh! Eg kjenner presset!

Charlotte sa...

JAU!
noke liv i festivalen?

Marièl sa...

nei, ikkje enno.. Men det bli!!