endeleg er eg ferdig med alle innleveringane! Etter ein god del vakenetter og tenners gnissel kom eg endeleg ut på andre sida! Eg veit eg får det heile til å høyrst ut som noko som kan få ein kvar tvilar til å bikke i retning av å velje vekk vidare utdanning, men sanninga bør vel eigentleg kome for ein dag: Det er eigentleg fullt og heilt min eigen feil. For som du kan sjå ut frå ymse tidlegare bloggpostar, er det heller andre ting eg vel å sysle med når eg eigentleg bør vere produktiv... Men no er eg altså ferdig. Det gjorde godt!
Eg har eit nytt livsprosjekt på gang! Eg har bestemt meg for å verte kjernesunn! Dette tykkjer eg må vere eit godt mål! For det fyrste så er det meir positivt ladd enn til dømes å verte "slank" eller "sunn" eller det verste; "veltrena" Tre ting som eg tykkjer ber litt leie assosiasjonar til miss Noreg-deltakarar eller kroppsbyggjarar, to kulturar som eg korkje vil eller kan vedkjenne meg.. Dessutan har eg etter litt empirisk forskning blant vener og kjende funne ut at det er heller få som har klare tankar om kva som ligg i dette omgrepet. Dermed er det eit ganske ope omgrep, som eg i grunnen kan fylle med kva eg vil. Sann at eg i grunnen kan erklære meg kjernesunn anyday, utan for mykje stress og treninga og slanking. Eg har bestemt at det er eit mål eg skal nå ved hjelp av: spaserturar, eple-eting, multivitaminar og vanleg sunn kost. Og kanskje litt sjokolade i ny og ne. Så ein kan kanskje seie at omgrepet "kjernesunn" også inneheld ein klausul om både indre og ytre velvere. Men for å vere heilt ærleg, trur eg nok at eg har eit bilete av det å vere kjernesunn som noko på line med det å vere litt budeieaktig.. Eg bør med andre ord få meg ei ku...
No har eg forresten forvilla meg inn på facebook; denne nyvinninga som visstnok skal vere den siste store hypen. Og eg; det trend-ikonet eg trass alt er, må sjølvsagt vere fyrst med det nye.. eg har vel eigentleg ikkje vore eigar av ein facebook-konto lengre enn høgst eit par timar, så eg veit eigentleg ikkje så mykje om kva det inneber enno. Men eg satsar på at det kan syne seg å verte eit bra forum for å finne att gamle vener. Det er berre synd at det viser seg at det er få eller ingen av mine gamle vener frå vidaregåande og ungdomsskulen som har vald å ta steget inn i denne trendverda... Så førebels nøyer eg meg altså med den litt tilfredse kjensla av å ha ein konto der, samt å vere medlem i nynorsk-gruppa.
Over til noko fulstendig anna: Ute er det 15 cm nysnø... Trist men sant. Scootaren og vårskoa mine vart veldig triste. Eg hadde sett fram til å gå våren i møte eg no.. Eg har jo allereie hatt den fyrste våropplevinga (ein dag med solbriller, samt å gå utanfor døra i gensar). Men den gong ei. Trøndelagen har i løpet av eit få timar funne vegen frå blømande og grønkande til vinterkvitt, og det er snart på tide å finne fram skia att.. Dei har rukke å verte støvete sidan forrige skitur, eit definitivt teikn på at våren var i emning.
Dette vart i det heile ein ganske så uinspirert bloggpost, mest for å skrive noko. Men vi får sjå på det som ei oppvarming. Den godbeten av ein bloggpost som eg hadde på gang, forsvann, og eg fann han ikkje att.. eg gløymer å notere det ned.. Men heilt til slutt vil eg berre seie at kakene på mormors i går var framifrå!!! Det var i det heile ein god sundag i går! Fyrst var det gudsteneste i domen, så kakebuffet på mormors, og deretter ein spasertur ute i dette nyoppståtte vinterlandskapet. No skal eg sjekke ut facebook.
Viser innlegg med etiketten Diverse. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Diverse. Vis alle innlegg
måndag 19. mars 2007
søndag 4. mars 2007
ENDELEG!!!!
Hæpp hæpp hurra! Endeleg vart det gull te OddBjørnen! So no har vi endeleg ein verdsmeistar å skryte på oss!! De va no greitt på tide, veit eg, ette nesten 20 år so långrennslaupar! So ditte e ein bloggpost for å heidre meistaren frå idrettslauget i våre hjarto; Fjellhug Vereide-Hyen!
HURRA FOR ODD-BJØRN!
HURRA FOR ODD-BJØRN!
Man of the moment
Etiketter:
Diverse
Abonner på:
Innlegg (Atom)




